خوش به حال انارها

فرهنگی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
سلام علی آل یس سلامی چو بوی خوش آشنایی به وبلاگ صبح امیدخوش آمديد
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



مفيد ترين مطلب را انتخاب كنيد.

خوش به حال انارها
نویسنده : خدیجه
تاریخ : چهار شنبه 28 مرداد 1394

خوش به حال انارها! 

دلتنگ که می شوند. می ترکند! 

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
حكيمه در تاریخ : 1394/6/22/7 - - گفته است :
ابن الرضا به حجره غريبانه جان سپرد
او شمع جمع بود و چو پروانه جان سپرد
مسموم شد ز زهر جگر سوز اُمّ فضل
از روي شوق در ره جانانه جان سپرد
شهادت امام جواد(ع) تسليت باد
پاسخ: یا جوادالائمه ادرکنی

/weblog/file/img/m.jpg
مهربانی ها در تاریخ : 1394/6/12/4 - - گفته است :
خدایا، شلوغی های روزگارم را؛

اگر برای رسیدن به توست، پررنگ؛

و اگر مسبب جدایی است، خلوتش کن؛

مشغله های بی تو، همان بهتر که پاک شوند...

پاسخ:الهی آمین
خانم معلم مهربون. همكارعزيز وبلاگتون برام باز نميشه

/weblog/file/img/m.jpg
شهاب الدین در تاریخ : 1394/6/7/6 - - گفته است :
سلام و عرض ادب خدمت استاد محترم
تشکر میکنم به خاطر پیام زیباتون
جدا دیدن اسمتون هم برامون پر از انرژیه،پیامهاتون که دیگه جای خود داره.
با اجازه میخواستم ازتون خواهش کنم به خونه جدید هم سربزنید،حقیقتش من کمتر میرم مدیریت وب قبلی،ممکنه دیر ببینم پیامتون رو.
ما همچنان ارادتمند و دعاگوتون هستیم
پاسخ:سلام وقت شما به خیر ممنونم از لطف شما چشم سعادت باشه خدمت میرسم

/weblog/file/img/m.jpg
حكيمه در تاریخ : 1394/6/5/4 - - گفته است :
به اميد خدا فردا عازم مشهد اردهال هستم نميدونم اونجا رفتيد يا نه ولي خيلي باصفاست.حلال كنيد
پاسخ: سلام عزیزم متاسفانه توفیق نداشتم التماس دعا زنده وپيروز باشی

/weblog/file/img/m.jpg
گل گندم در تاریخ : 1394/6/5/4 - - گفته است :

/weblog/file/img/m.jpg
شهاب الدین در تاریخ : 1394/6/4/3 - - گفته است :
نامه ام را می گذارم باز بر دوش نسیم
راه دشوار است بسم الله الرحمن الرحیم

ای سکوتت بهتر از رسم قشنگ گل، سلام
ای سکوتت دلگشا، مثل اذان های سلیم

حال تو الحمد لله است مانند بهشت
حال ما – العفو - مثل خار و خس های جحیم


خانه تو زادگاه ابرهای بی قرار
خانه تو زادگاه آفتاب است از قدیم

حرف های ما پر از پروانگی هستند، باز
در طواف نور تو پرواز کم می آوریم

چیست تکلیف کسی که در خودش زندانی است
او که دور افتاده از فیض صراط المستقیم

از رمیدن های آهو ترس و تک افتادگی
بغض هایم را بخوان از چشم های یاکریم


خسته ام
زن های طالع بین مشهد گفته اند:
پیله کرده غصه در چشمانم
اما بگذریم

حال من با فال " انعمت علیهم" می شود
بهتر از حال کبوترهای در صحنت مقیم

هرچه می خواهد دل تنگت بگو، من راضی ام
درجواب نامه ام باران بیاید یا نسیم
****
سلام
صبحتون به خیر
سالروز میلاد با سعادت حضرت امام رضا علیه السلام رو خدمتتون تبریک عرض میکنم.
التماس دعا
پاسخ: گفتی که بلا بلا بلا ، گفتم چشم ، از روز الست با رضا گفتم چشم من آمده ام تا به ولایت برسم، گفتی انا من شروطها گفتم چشم   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  سلام خدمت شما استاد گرامی ممنون ازحضورتون عید میلاد امام مهربانی ها برشما مبارک التماس دعا

/weblog/file/img/m.jpg
مهناز در تاریخ : 1394/6/3/2 - - گفته است :
آخی
خوش به حالشون...

/weblog/file/img/m.jpg
masume در تاریخ : 1394/5/30/5 - - گفته است :
خوشبحالت اسمان
بغضت که میشکند همه خوشحال میشوند
اینجاااااااااااا
بعضی از ادم ها موقعی که بغض کسی میشکند با لحنی عجیب میگویند
چته باز؟؟؟؟؟؟

/weblog/file/img/m.jpg
مهربانی ها در تاریخ : 1394/5/29/4 - - گفته است :
زیباترین سلام دنیا طلوع خورشید است

آن را بدون غروبش تقدیمت میکنم
پاسخ:سلام دوست عزيز ممنون بابت سلام قشنگتون به همین نام زیبای خدا میسپارمتون


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان صبح امید و آدرس tagbakhshiyan1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 1220
:: کل نظرات : 3317

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 22

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 311
:: باردید دیروز : 547
:: بازدید هفته : 1977
:: بازدید ماه : 1906
:: بازدید سال : 27980
:: بازدید کلی : 329686

RSS

Powered By
loxblog.Com